loading...
سایت خبری
انلاین بازدید : 227 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

دستگاه هایفو Hifu یکی از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی روز جهت جوانسازی و لیفتینگ پوست بدون بروز هیچ گونه عوارض جانبی و خون ریزی  و درد به صورت کاملا غیر تهاجمی می باشد . هایفو hifu یکی از بهترین روش های لیفتینگ پوست ، بدون نیاز به عمل جراحی است . دستگاه های هایفو انواع مختلفی دارند :

هایفو تراپی صورت چیست ؟

هایفو تراپی یا همان امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا یکی از بهترین راه های درمانی جهت از بین بردن چین و چروک ها ، جلوگیری از پیری زودرس پوست ، و لیفتینگ پوست می باشد . این روش درمانی باعث می شود امواج فراصوت به لایه های درم نفوذ کرده و پوست صورت برای کلاژن سازی تحریک شود . از روش هایفوتراپی برای لیفت ابرو ، جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست استفاده می کنند . لیفتینگ با روش هایفو تراپی یکی از بی خطرترین روش های زیبایی و سلامت پوست است .شخص پس از چندین بار کار با دستگاه هایفو شاهد نتایج شگفت انگیز آن روی پوست صورتش خواهد بود .

هایفوتراپی روش مناسبی به جای عمل جراحی :

استفاده از دستگاه هایفو Hifu برای لیفت پوست در واقع روشی کاملا مورد اطمینان نبست به عمل های جراحی پر خطر و پر هزینه می باشد ، در این روش حتی یک خراش و خرابی روی پوست صورت ظاهر نمی شود . البته پوست صورت کمی قرمز می شود . در واقع امواج فراصوت با شدت بالا به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و پوست را به گوشت منگنه می کند . امواج فراصوت کمک می کند تا پوست به سرعت گرم شود ، در نتیجه این کار باعث می شود تا سلول های مرده از روی سطح پوست بلند شوند و پوست برای تولید سلول های جدید آماده می شود .

روش هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب نیست :

روش هایفوتراپی با استفاده از انواع دستگاه هایفو HIFU برای همه افراد نتایج مطلوب به همراه نخوهد داشت . در واقع استفاده از دستگاه هایفو برای کسانی که چین و چروک و خطوط عمیق روی سطح پوست خود به مقدار بسیار زیاد دارند مناسب نیست . اما افراد بالای 28 سال که سفتی پوست آن ها در حد نرمال است و یا افرادی که به دلایل مختلف پوست آن ها شل شده و از افتادگی پوست رنج می برند به راحتی می توانند از دستگاه هایفو hifu برای عمل لیفتینگ پوست صورت و بدن خود استفاده کنند .

همچنین استفاده از این نوع دستگاه و روش درمانی هایفوتراپی برای کسانی که روی سطح پوست خود عفونت و آکنه دارند و منافذ پوست آن ها به شدت با است و یا دندنان های خود را ایمپلنت کرده اند روش درمانی مناسبی نیست و آن ها از دستگاه هایفو نمی توانند جهت لیفت و کلازن سازی پوست خود استفاده کنند .

مزایای استفاده از دستگاه هایفو hifu و روش هایفوتراپی :

طبق آمار رسمی استفاده از روش هایفو تراپی از سال 2012 تا 2017 حدود 64/8 درصد افزایش داشته است استفاده از دستگاه Hifu به خوبی جایگذین عمل های جراحی پر هزینه و پر از درد شده است . هایفو تراپی باعث بهبود ظاهر صورت و گردن شده از دیگر مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  1. از بین رفتن چین و چروک ها پوست صورت و خطوط گردن
  2. لیفت گونه ها ، ابروها و پشت پلک چشم و گردن
  3. فرم دهی خط چانه ، کوچک کردن چانه بزرگ
  4. صاف کردن سطح پوست و حذف برآمدگی ها
  5. افزایش کلاژن سازی برای پوست

آیا روش هایفوتراپی عوارض دارد ؟

روش هایفوتراپی با کمک دستگاه های هایفو Hifu به هیچ عنوان هیچ گونه عوارض جانبی نداشته و برعکس هزینه این روش نسبت به عمل های جراحی لیفتینگ پوست  بسیار مقرون به صرفه می باشد . عمل های جراحی نه تنها روی پوست خراش و خرابی ایجاد می کنند ، بلکه باعث خونریزی ، دررد بسیار زیاد و ریزش موهای بیمار می شود .

آیا استفاده از دستگاه هایفو hifu عوارض دارد ؟

خیر ، استفاده از دستگاه هایفو HIFU جهت جوانسازی و لیفتینگ پوست عوارضی ندارد . اما ممکن است به دلیل پالس های الکتریکی بسیار ریز ، پوست صورت فرد کمی قرمز شود یا فرد درد بسیار کمی را متحمل شودکه البته پزشک در این مواقع باید برای بهبودی حال بیمار از مسکن دوز پایین تجویز کند . شایان ذکر است که این قرمزی پوست پس از چندین ساعت از روی سطح پوست محو خواهد شد .

جلسات هایفوتراپی به چه صورت است ؟

در روش هایفوتراپی ، متخصص یا تکنسین اول از همه باید سطح پوست را تمیز و پاکسازی کند .( ممکن است برخی پزشکان از کرم های مخصوص پاکسازی پوست استفاده کنند) . سپس دستگاه هایفو Hifu را روی پوست بیمار قرار می دهد . در این مرحله نمایشگر این دستگاه جوان ساز پوست اطلاعات پوست فرد را نشان می دهد که کمک می کند پزشک برای انجام هایفو تراپی تنظیمات درستی را اعمال کند . عمل هایفو تراپی با کمک دستگاه هایفو حدودا بین 30 الی 90 دقیقه در هر جلسه طول می کشد . هنگامی که دستگاه روی پوست فرد قرار می گیرد فرد گرمای خارج شده از دستگاه را روی پوست صورت و بدن خود احساس می کند ، اگر این گرما شخص را اذیت کند پزشک یا تکنسین یم تواند از داروهای سر کننده برای راحتی بیمار استفاده کند ، همچنین شخص پس از لیفتینگ پوست خود با دستگاه هایفو به راحتی می تواند به کارهای روزانه خود بدون هیچ گونه درد و دوره نقاهتی برسد .

دستگاه هایفو Hifu چگونه کلاژن پوست را تحریک می کند :

کلاژن چیست ؟ کلاژن یکی از پروتئین های بدن است که متاسفانه تا یک محدوده سنی در پوست تولید می شود . معمولا پس از افزایش سن بالای 25 سال تولید کلاژن در بدن فرد متوقف و stop می شود و کلاژن باعث سفت شدن پوست شده و برای پوست خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارد  . کلازن باعث کشیدگی پوست صورت و بدن شده و از پئست دربرابر خطوط و چین و چروک ها و افتادگی پوست محافظت می گند . دستگاه هایفو hifu با کمک امواج فراصوت به لایه های درم پوست نفوذ کرده و با گرمایی که ولید می کند . باعث بازسازی بافت پوست شده و پوست را برای تولید کلاژن تحریک و آماده می کند .

خرید دستگاه هایفو hifu از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین وارد کننده انواع دستگاه هایفو ، تمامی محصولات و دستگاه های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، با ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد . جهت اطلاع از مشخصات خرید و قیمت هایفو صورت ، قیمت و خرید دستگاه مینی هایفو mini hifu  ،دستگاه هایفو سه کارتریج  و همچنین تغمیر انئواع دستگاه هایفو می توانید با مشاروان طب اسکین از طریق تماس تلنی ، واتس اپ ، اینستاگرام و وب سایت در ارتباط باشید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 753
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 18,788
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 339,965
  • بازدید سال : 2,558,202
  • بازدید کلی : 9,274,128
  • کدهای اختصاصی